sobota, 17 października 2015

Raj na ziemi, czyli targi staroci

Uwielbiam targi staroci! Można tam znaleźć wszystko, a ja zawsze w tej zbieraninie wypatrzę jakąś perełkę, którą po prostu muszę mieć. Jak i co kupuję? Wszystko znajdziesz w tym poście :)




Skąd wiedzieć gdzie odbywają się targi staroci ? Warto szukać w internecie spisów takich jak ten
                                                       Lista największych targów staroci
albo przeglądać w miarę regularnie lokalne strony internetowe. Można też próbować wypatrywać plakatów informujących o tego typu wydarzeniach, jednak nie zawsze się one pojawiają.

Co kupuję? Kiedy wybieram się na targ staroci z zamiarem kupienia czegoś konkretnego, nigdy nie udaje mi się tego zdobyć. Moja rada to po prostu ne nastawiać się na nic, tylko iść na żywioł- na miejscu zastanowisz się, czy rzecz, która wpadła Ci w oko jest warta swojej ceny i czy masz co z  nią zrobić.

Warto pamiętać, aby kupując przedmioty z drewna  dobrze się im przyjrzeć,czy nie ma na nich pleśni ani przegniłych fragmentów oraz czy nie mieszkają w nich korniki albo inne zwierzątka.


Jest jeszcze jedna sprawa- obejrzałaś wszystkie stragany i nic cię nie zachwyciło? Przejdź się  jeszcze raz. Nigdy za pierwszym razem nie zauważyłam tego co później kupiłam :)

Ok. Teraz kilka zdjęć z Targu Staroci, który odbywa się w każdą pierwszą niedzielę miesiąca w Cieszynie
.



A teraz pochwalę się tym co udało mi się złowić na targach staroci:

Największą rzeczą jest szafka łazienkowa, która po renowacji stała się  tablicą inspiracji w moim pokoju.

 
 Ciekawą rzeczą jest też aparat fotograficzny  z lat 30. który jest super ozdobą.


Na targach staroci obłowiłam się też w ramki ( o tym więcej w przyszłości ).


Oraz zdobycze z ostatniego targu staroci w Cieszynie- dwie malutkie kolekcjonerskie lampki naftowe.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz