niedziela, 25 października 2015

Zawsze ze mną, czyli kosmetyczki i piórniki

Piórniki, saszetki, kosmetyczki. Mamy je zawsze ze sobą, więc dlaczego nie miałyby być ładne i zrobione własnoręcznie? W internecie możemy znaleźć bardzo dużo inspiracji i tutoriali, ale czy w tym wszystkim jest miejsce na nasz autorski pomysł?




Tradycyjne zacznijmy od inspiracji  z internetu. 






How to make dog puppy coin purse cosmetic Bag Handbag Wallet hand embroidery sewing applique patchwork quilt PDF pattern E Patterns ebook:
źródło: pinterest.com
 



Пенал из лоскутков / Quilted pencil case - Вечерние посиделки:
źródło: pinterest.com

 Large toiletry bag big cosmetic bag: Fox by szududu on Etsy:
 źródło: pinterest.com

 Clutch Coin purse cosmetic Bag Handbag Wallet hand by msirisook. , via Etsy.:
  źródło: pinterest.com


Robiąc kosmetyczkę nauczyłam się wszywać zamek i odważyłam się korzystać z takich materiałów jak cerata, która fantastycznie sprawdza się w roli zmywalnej podszewki. 

W mojej kolekcji uszytych kosmetyczek i saszetek znajdują się: 

Duża kosmetyczka, która powstała jako pierwsza. W środku jest cerata, z której funkcjonalności  jestem naprawdę zadowolona. 


Piórnik, który uszyłam bardzo szybko i jestem z niego dumna. Jest bardzo praktyczny i wygodny w użyciu.

Kosmetyczka z usztywnieniem, która jest najmłodsza w moim dorobku :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz